poniedziałek, 24 lutego 2014

♡‎ KONIEC ZIMY ♡‎

Jej nareszcie koniec zimy , chodź nie było tak źle ;D
Uwielbiam zamrożoną przyrodę hehe
Ten piękny lód ozdabia trawę , drzewa , roślinki
Wiem że to je niszczy ale strasznie mi się to podoba :) 

Niestety już koniec ferii :( trzeba się brać do nauki , mamy tak zawalone tygodnie testami
że masakra ;( ale poradzę sobie , muszę tylko się postarać i nauczyć , wszystko da się zrobić .
Dzisiaj pisaliśmy 2 kartkówki z matematyki i geografii mam nadzieje że będą pozytywne ocenki  :D A jeżeli nie załamie się znowu , będę obżerać się słodyczami a później spalać te                                                                                   zbędne kalorie ;(

Zawsze sobie powtarzam że trzeba dążyć do celów ale mi to jakoś nie wychodzi , nie mam silnej woli :( Niektórzy mówią że jestem nienormalna ponieważ mam tak chore marzenia , obrzydza to ich , dla mnie to rzecz do której będę dążyć aż nie spełni :)Te marzenia są tak chore jak mój umysł, jestem po prostu nieszczęśliwa a gdy spełnią się te marzenia będę szczęśliwa  :D
Mam nadzieje że uda mi się , trzymajcie za mnie kciuki :*

Jestem troszkę załamana tym co się dzieje w moim życiu , jestem zmęczona tą nauką , myśleniem chodzeniem, staniem czuje się jak ciężki pustak który nie może się podnieś , moje relacje z najlepszymi przyjaciółkami popsuły sie ostatnio , nie wiem dlaczego , nie umiem już z nimi gadać tak jak wcześniej :( a do tego bardzo tęsknie za kolegami z zimowiska , nigdy nie czułam aż takiej tęsknoty , nie wiem czemu tak się dzieje ;p
Nastrój poprawia mi mój przyjaciel Joachim :3
Sweeet ;3
Heheh lubimy się śmiać haha
Teraz pracujemy nad scenariuszem do naszego filmy który nie ma tytułu ;p

W stawie jeszcze kilka zdjęć zimy 
Lodziki ;3

Jak wam podobają się 
zdjęcia ? 













Arctic Monkeys - Do I Wanna Know? Cudowna <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz