środa, 26 lutego 2014

Serial w którym się zakochałam ♡

Dzisiaj opowiem wam o moim ulubionym serialu "Skins"

Moja historia ze Skinsami zaczęła się w grudniu , weszłam sobie na aska Tiff i dała 1 odcinek 1 sezony zobaczyłam go i od razy się zakochałam . Serial opowiada o życiu grupki nastolatków z Bristolu.Porusza wiele kontrowersyjnych kwestii , we wszystkie zaś zaangażowani są nastolatkowie. Bohaterowie wychowują się w dysfunkcyjnych rodzinach , piją alkohol ,palą papierosy , uprawiają sex z nieodpowiednimi osobami , przeklinają , ćpają , nie potrafią odnaleźć siebie. Scenariusze do poszczególnych odcinków piszą bardzo młode osoby , średni wiek to 21 lat , chcą nam pokazać że nie jesteśmy sami :D
Serial skończyłam oglądać niedawno chyba 19 lutego :( Uważam że jest to bardzo ciekawy serial dla nastolatków , dużo się dzieje w nim , pokazuje nam życie innych nastolatków :D

Uwielbiam Effy :3  
Jest osóbką która cały czas imprezuje , na początku jest wzorową uczennicą właściwie udaje że nią jest , bardzo kocha swojego brata Tonego  <3                                                                                
 Uwielbiam Cassie :3
Cassie jest przepiękną nastolatką która popadła w anoreksje ale się wyleczyła , Chciała popełnić samobójstwo ;( Jest osobą która cały czas jest uśmiechnięta , często mówi "łał" i to jest takie slodkie ^^
                                                                           

Polecam ten serial wszystkim :D Jest cudowny :3
                                                            A wy jakie seriale mi polecicie ? 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz