środa, 5 marca 2014

Dni Które Przemijają ^^

Witajcie kochani , dawno tu nie zaglądałam i za to was przepraszam
nie miałam za bardzo czasu by coś napisać , tak dużo się działo w
okół mnie . W piątek byłam załamana tym co się działo , miałam
ochotę uciec i wypłakać się , pobyć troszkę sama , przyczyną załamania
był ask , ktoś włamał mi się i hejtował Pati i Wiki , one także włamały mi sie na
konto i mówiły że to ja je hejtuje , byłam w szoku to co zobaczyłam po tym
chciałam usunąć aska ale powiedziały że mi wieżą .Przez cała 2 lekcje nie komunikowałam.
To miał być dzień w którym mieliśmy iść na wagary całą klasą po 2 lekcji , więc tak
zrobiliśmy :D :D Ja , Nati i Wiki mieliśmy chęć na pizze ale niestety pizzeria była zamknięta :(
Więc spacerowałyśmy sobie a ja robiłam zdjęcia , jak zawsze ;p
Wiki and Nati 

Mój bucior 

Heheh 

Tulimy ^^

Przebiśniegi 
Cudowne ^^
Tego oto pieska spotkaliśmy po drodze do biedronki heheh właściciel tego pieska tak dziwnie sie na mnie gapił hahahahaha :D 
Piesiooo
Skarpetka na placu zabaw lol

Moje cudowne butki 
Chips mniam ^^




Natalia <3
Śmietki ^^
Nati wcina bułe 
Jaaa ^^
Gdy ten dzień sie kończył byłam tak zmęczona że poszłam spać o 23:40
A gdy rano wstałam miałam ochotę na zdjęcia więc poszłam po aparat i wyszłam na dwór



Koteg ^^
Jaa ^^

Kotki ^^ & trawa 

Wieczorem troszkę mi się nudziło i robiłam kolejne zdjęcia :
Piórko ^^

Piórko 

Jaaaa ^^

A w niedziele pojechałam go galerii kupić wymarzone czarne vansy ^^






A dzisiaj było nawet ok :D pisałam test z plastyki i mam nadzieje że będzie 5 i pisałam też test z chemii , to było coś przerażającego , nie wiem ile dostanę ;p 

Jak wam podobają sie zdjęcia ? 
                                             Jakie macie pomysły na wycieczkę klasową na wiosnę ? 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz